Jäsensivut

27.1.2017

Jäsensivut ovat jäsenien käytössä. Sivuille pääsee tutustumaan ja keskustelemaan linkistä: http://etelasaimaanavh.aivoliitto.fi/ Ja oikeasta yläkulmasta klikkaamalla Jäsensivut. Käyttäjätunnuksena toimii henkilökohtainen sähköpostiosoite, joka on ilmoitettu aikaisemmin yhdistykselle esim. jäseneksi liittyessä. Salasana on kaikilla jäsenillä sama: avh2016, jonka voi käydä vaihtamassa sivuille kirjautumisen jälkeen: sivun oikeasta yläkulmasta klikkaamalla omaa nimeä ja seuraavaksi Omia jäsentietoja. Sivut ovat uudet ja kaikki jäsenet ovat tervetulleita niitä käyttämään. Toivomme keskustelua ja osallistumista hyvässä hengessä. Toki kritiikki ja palautteen antaminen on myös suotavaa. Tämä on uusi muoto vertaistuen antamiselle ja saamiselle. Ja mahdollisuus vaikuttaa yhdistyksessä ja luoda uusia ihmissuhteita. Ihmetellään yhdessä ja luodaan uutta pohjaa yhdistystoiminnalle. Jos ilmenee kysyttävää sivuista, niin sähköpostia voi laittaa: niina.a.suvanto@gmail.com tai halvaus@gmail.com . Myös sivujen keskustelupalstalle voi laittaa kehitysideoita ja kysymyksiä sivuista ja niiden toiminnasta.