Yhdessä enemmän- tuettu loma, hakulinkki

7.11.2021

Tuettu täysihoitoloma yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa sosiaali-ja terveysministeriön veikkausvoittovaroista myöntämällä avustuksella.

Loma on tarkoitettu ensisijaisesti aivoverenkiertohäiriön sairastaneille ja heidän omaisilleen. Tuetut lomat myönnetään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein ensikertalaisuus huomioiden. Jos tarvitset lomalle avustajaa, huomioittehan, että myös avustajan tulee täyttää oma hakemus.

Loma järjestetään Liikuntakeskus Pajulahdessa Lahdessa 7.-12.2.2022. Lomalle mahtuu 35 henkeä, kohderyhmä aikuiset.

Loman omavastuuosuus on 20€/vrk/hlö eli yhteensä 100€/hlö. Hyvinvointilomat ry lähettää valituille henkilöille kutsun sekä laskun. Huomioittehan, että Etelä-Karjalan AVH-yhdistyksen ryhmänvetäjä ei saa tietoonsa lomalle valittujen nimiä, eikä yhteystietoja. Joten jos tulet valituksi lomalle, ilmoitathan siitä myös sähköpostilla kati.sinkkonen@gmail.com tai puhelimitse 0407424901.

Loman hakuaika 8.11.-17.12.2021

Tässä hakulinkki ryhmäloman sähköiseen hakuun:

Lomaa voi hakea joko loman alkamisajankohdan, lomakohteen, lomateeman mukaan tai yhdistyksen nimellä.